تور بانکوک | تور تایلند| تور لحظه آخری بانکوک

تور بانکوک ، تور بانکوک ، تور بانکوک 95 ،تورهای گردشی بانکوک ، تورهای مسافرتی بانکوک ،بانکوک تور ،بهترین نرخ تور بانکوک تایلند ، قیمت تور بانکوک

تور بانکوک | تور تایلند| تور لحظه آخری بانکوک

تور بانکوک ، تور بانکوک ، تور بانکوک 95 ،تورهای گردشی بانکوک ، تورهای مسافرتی بانکوک ،بانکوک تور ،بهترین نرخ تور بانکوک تایلند ، قیمت تور بانکوک

تفریحات بانکوک

تفریحات بانکوک


. دوچرخه سواری

در یه تور دوچرخه سواری در بانکوک شرکت کنین و از مناظر زیبا با یه روش سالم لذت ببرین.. کل شهر رو با دوچرخه زیر پا بذارین و حتی جاهای بکری رو کشف کنین که فقط اهالی بانکوک از اون با خبرن.. مث باغ های سرسبز میوه، روستاهای عجیب و جالب، معابد باستانی، و مناظر بکر و شگفت انگیز…
دوچرخه سواری در بانکوک

دوچرخه سواری در بانکوک

۲٫ بازی گلف

زمین های گلف بانکوک با ارائه سطح بالایی از خدمات و با قیمت های رقابتی، بهترین مراکز تفریحی تایلند هستن.. تورهای گردشگری گلف ، روز به روز رشد بیشتری در تایلند پیدا میکنه، به ویژه در بانکوک، که زمین های گلف زیبایی داره.. برخی از این زمین ها در حد استانداردهای جهانی هستن..
بازی گلف

بازی گلف

۳٫ موج سواری در قلب بانکوک

فلو رایدر یه کلوب ساحلی و ماشین موج مصنوعی در قلب بانکوک هستش که شما میتونین با خونواده خودتون اونجا به تفریح و سرگرمی بپردازین.. فلو رایدر یه جور موج سواری و تخته سواری هستش که روی یه سطح شیبدار که یه ورقه نازک آب پمپاژ میشه و یه موج مصنوعی شبیه سازی شده به وجود میاره..
موج سواری در قلب بانکوک

موج سواری در قلب بانکوک

۴٫ تفریح در پارک لومپینی

پارک لومپنی ، بزرگترین و قدیمی ترین پارک بانکوک، یه محل آروم و دنج با هوای تازه هستش که ساکنین شهر در اونجا با طبیعت ارتباط برقرار میکنن.. پس از تولد لرد بودا در نپال این پارک لومپینی نامگذاری شد.. این پارک نیم میلیون متر مربع مساحت داره و زیستگاه گیاهان و جانوران مختلفه..
تفریح در پارک لومپینی

تفریح در پارک لومپینی

۵٫ سالن ماساژ و آبگرم

بعد از یه روز پر ماجرا، چی میتونه بهتر باشه از آبگرم درمانی در سالن های لوکس بانکوک یا یه ماساژ تایلندی سنتی؟ بعد از یه روز شلوغ و خرید و سر زدن به دیدنی های بانکوک این بهترین کاره.. درسته بانکوک شهره شلوغیه ولی در عین حال واستون امکانات رفاهی و آرامش هم فراهم میکنه..
سالن ماساژ و آبگرم

سالن ماساژ و آبگرم

۶٫ اسکیت روی یخ

یه جای خنک و با حال.. از گرمای تایلند دورتون میکنه.. توی بانکوک چند تا زمین اسیت بزرگ وجود داره.. یکی ازونا به اندازه زمینهای اسکیت المپیکی هستش… اگه زیاد وارد نیستین میتونین یه جلسه آموزشی بگیرین..
اسکیت روی یخ

اسکیت روی یخ

۷٫ ماشین سواری

ماشین سواری در بانکوک یه تجربه هیجان انگیز هستش که همه از پیر و جوان میتونن در اون شرکت کنن.. ایسی کارت یکی از بزرگترین پیست های ماشین سواری در بانکوک هستش که در خیابان رویال سیتی واقع شده.. خیابانی که به خاطر کلوب ها و مراکز تفریحیش معروفه.. ماشین سواری یکی از فعالیت های مهیج و پر طرفدار هستش که از ساعت ۱۳:۰۰ تا ۲۴:۰۰ آماده خدمت رسانی به شما می باشد..
ماشین سواری

ماشین سواری

۸٫ آموزش موی تای

اگرچه موی تای یه ورزش خشن به نظر میرسه، یادگیری اون میتونه تجربه شاد و سرگرم کننده باشه.. بسیاری از مردم، بدون در نظر گرفتن سن و جنسیتشون، موی تای رو به عنوان دفاع شخصی یاد میگیرن و حتی چند مدرسه هنرهای رزمی در اروچا، آمرکیا و ، این ورزش رو به فهرست آموزشی خودشون اضافه کردن.. اگه تصمیم دارین به تایلند سفر کنین، پس چرا این ورزش رو در زادگاه خودش یاد نمیگیرین؟ بهترین آموزشگاه در موسسه موی تای در شمال فرودگاه بانکوک قرار داره..
آموزش موی تای

آموزش موی تای

۹٫ کلاس آشپزی

اگه شما هم یکی از میلیون ها نفری هستین که دوس دارین خودتون آشپزی تایلندی رو یاد بگیرین، پس توی کلاس های آشپزی شرکت کنین.. آشپز های حرفه ای تایلندی روش پخت غذای تایلندی رو به خوبی بهتون یاد میدن..
کلاس آشپزی

کلاس آشپزی

۱۰٫ بولینگ

سالن های بولینگ معمولن توی آخرین طبقه هر مرکز خرید در بانکوک پیدا میشن.. بولینگ یه راه ساده برای داشتن یه روز شاد و مهیج با خونوادتون هستش..

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.